سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تراورتن

گروه تولیدی و فروشگاهــی کالا ساخت در منوی محصولات سنگ ساختمانی خود سنگ تراورتن عسلی را با بهترین کیفیت برای نما مناسب می‌باشد . در ادامه به توضیح در مورد این محصول می‌پردازیم : 

سنگ تراورتن یکی از 5 جنس اصلی سنگ های ساختمانی است. این جنس سنگ در انواع رنگ ها در کشور موجود است، تراورتن ها در رنگ ها شکلاتی، سیلور، کرم و سفید در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از تراورتن ها به خاطر تخلخل بالای این دسته از سنگ ها در تمامی شرایط آب و هوایی و در تمامی ساختمان ها و حتی در ارتفاعات بلند نیز امکان استفاده دارد و مورد تایید سازمان های شهری و مهندسی نیز می باشد.

سنگ تراورتن عسلی یکی از محصولات است که به شما معرفی می‌کنیم. این سنگ در عرض 40 سانتیمتر و طول متغییر به تولید رسیده است. ضخامت این سنگ 1.7 سانتیمتر است که مورد تایید استاندارد کشور می باشد. سوراخ های سطح سنگ در تولید با رزین پر شده است، و میتواند در تمامی شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرد. سنگ به صورت بی موج بریده شده است که باعث می‌شود برای نماهای رومی نیز امکان استفاده از آن باشد. 

قیمت مناسب این سنگ ساختمانی به خاطر متراژ کمی است که در تولید از این رنگ به دست آمده است و هیچ گونه عیبی ندارد. بازی رنگ این سنگ در حد استاندارد سنگ های ساختمانی است. 

در زیر تصویری از سنگ تراورتن عسلی را مشاهده می‌کنید : 

سنگ تراروتن عسلی با ضخامت 1.7 و با عرض 40 سانتی متر

 


» نظر