سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کاشی

خرید کاشی  جز دسته محصولات و متریالهای ساختمانی ست که در محیطهای مختلف بسته به شرایط می‌توان کاشی مورد نیاز را انتخاب کرد . و ضمن اینکه حتمن باید انتخاب آگاهانه داشته باشیم . هنگام خرید موادی هست که باید در نظر گرفته شود که در زیر به آن اشاره می‌شود : 

  • مکانی که در آن کاشی قرار است نصب شود از لحاظ نور و متراز باید مورد بررسی قرار گیرد . با توجه به هزینه های هنگفت خرید کاشی باید بصورت آگاهانه انجام پذیرد . و از سویی دیگر مورد فنی و طراحی در مورد انتخاب کاشی نیز مورد بررسی قرار گیرد . مواردی نیز هستش که برای انتخاب کاشی مثلا کاشی بدنه حمام که معمولا از رنگهای آبی و سفید و معمولا رنگ روشن استفاده می‌شود . رنگ و طرح کاشی بدنه بخصوص کاشی آشپزخانه به سلیقه ی شخصی و حتی چیدمان ، نور پردازی ، آن مورد بررسی قرار می‌گیرد . کاشی ها باید ویژگی فنی متناسب با محیط را داشته باشند. همچنین در برابر فشارهای حرارتی و الکتریکی و دربرابر مواد شیمیایی مقاوم باشند . همچنین انتخاب کاشی و یا سرامیک برای مکانهای عمومی نیزباید متفاوت باشد .   

 کاشی­های کف و دیوار حمام و دستشویی ، با مواد شیمیایی لکه زا (مثل محصولات بهداشتی ،مواد آرایشی ، عطرها و ...) و شوینده­ ها که در تماس هستند و برای همین ، بهتر است در سرویس­ های بهداشتی و حمام از کاشی‌­هایی استفاده کنیم که در برابر مواد شیمیایی بخصوص اسیدها و بازها از مقاومت بالایی برخور دارند . بیشترین میزان ضربه خوردن و ساییدگی مربوط به کاشی­های کف آشپزخانه است. کف آشپزخانه جایی است که در معرض بیشترین میزان آلودگی و لکه­ های چربی قرار دارد و بنابراین باید بیشتر از سایر جاها و با دقت بیشتری تمیز بشود. همچنین کف آشپزخانه جایی است که احتمال افتادن اشیا روی آن زیاد است لذا کاشی­های کف آشپزخانه باید بیشترین مقاومت مکانیکی و مقاوت در برابر مواد شیمیایی را دارا باشند. کاشی­های دیوار آشپزخانه اگرچه در معرض تنش­های مکانیکی کمی قرار دارند، اما نیازمند مقاومت شیمیایی بسیار بالایی می باشند چون در معرض تنش شیمیایی ناشی از آشپزی و مواد شوینده قرار دارند . برخی از کاشیها را بعنوان کاشی لوکس انتخاب می‌کنند و درآشپزخانه بین کابینت بالا و پایین قرارمی‌دهند . در زیر تصویر کاشی بین کابینتی روژین طلایی را مشاهده می‌کنید : 

کاشی بین کابینتی روژین با لعاب کوتینگ پولیش مناسب برای نمای داخلی و مورد پسند افراد با سلیقه

 

 

 

 

 


» نظر

سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی به عنوان نوعی از مصالح ساختمانی سال هاست که در ساخت انواع بناها استفاده می شود. سنگ ساختمانی به عنوان یک ماده بسیار سخت و کیفیت برتر هنری شناخته شده است. با این حال، قیمت گذاری بر روی این منبع طبیعی به میزان قابل توجهی متفاوت است.

با توجه به نوع فعالیت فیزیکی و شیمیایی روی زمین چهار نوع سنگ از جمله آذرین ، رسوبی ، دگرگونی و سنگ دست ساز بشر به وجود می آید. ویژگی های منحصر به فرد سنگ به علت فرآیندهای زمین شناختی، مقوله ای است که بر روی آن تأثیر گذاشته و ساختارهای متفاوتی از این سنگ ها را پچیدی می آورد. برای استفاده از سنگ ساختمانی باید دوام، جذابیت، اقتصاد یا سایر خواص سنگ مد نظر گرفته شود. بعضی از انواع سنگ ساختمانی 

  • گرانیتها 
  • آهک 
  • مرمریت
  • تخته سنگ  اشاره کرد . 

سنگ ساختمانی معرفی شد در زیر سنگ تراورتن سیلور دودی است که توضیحات زیر را در مورد آن مشاهده می‌کنید :  

این روزها معماران و طراحان ساختمان‌ها علاقه زیادی به استفاده کردن از سنگ‌های رنگی پیدا کرده‌اند. این علاقه به خاطر جلوه ی خاصی است که این سنگ‌ها به نمای ساختمان می‌دهد. حال اگر سلیقه مشتری استفاده کردن از نمای حجمی باشد یا بخواهد در نما، قاب به دور پنجره یا دور نمای کلی ساختمان کارکنید بهترین گزینه استفاده از تراورتن‌های رنگی است. 

نظام مهندسی و شهرسازی در چند سال گذشته با آزمایش‌های فراوان و تجربه ی حاصل از گذشته قوانین جدیدی برای مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان وضع کردند. این قوانین استفاده کردن از سنگ‌های مرمریت و گرانیت به خاطر تخلخل کم در نمای ساختمان را نسبتا ممنوع کرد مگر آنکه این سنگ ها در شرایط خاص و با تدابیر معماری جدید اجرا شوند. این قوانین فقط شامل حال سنگ‌های تراورتن نمی‌شود. سنگ‌های تراورتن به خاطر خاصیت تخلخل بالایی که دارند باعث میشود سیمان یا چسب به آن نفوذ کرده و سنگ را بسیار خوب به سازه می‌چسباند.

حال اگر به دنبال محصولی با تمام مشخصات بالا هستید سنگ ساختمانی تراورتن سیلور بهترین گزینه برای خرید می‌باشد. این محصول دارای مزیت‌های فراوانی است که تمام افرادی که می‌خواهند نمای ساختمان خود با سنگ زیبا کنند بهتر است نیم نگاهی به این محصول بیندازند. جنس این محصول از سنگ‌های تراورتن است و دارای رنگ بسیار خاص و شیک است. طول موج‌هایی سفید رنگ در آن به زیبایی آن افزوده و رنگ زمینه تیره آن باعث می‌شود کثیفی محیط هیچ گونه اثر منفی روی آن نداشته باشند. این محصول از سنگ‌های طبیعی است و هنر خالص خداوندی است. این سنگ از معادن سنگ تکاب همدان استخراج می‌شود که یکی از بهترین معادن سنگ دودی یا همان سیلور در کشور می‌باشد . 

سنگ ساختمانی تراورتن سیلور دودی


» نظر

بین کابینتی کاشی

اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید سادگی آشپزخانه خود را حفظ کنید پیشنهاد ما این است که به سراغ رنگ سفید و یا کرم بروید. شما می توانید با ایجاد یک تغییر کوچک، رنگ را به کاشی های سفید بین کابینتتان ببخشید. این تغییر می تواند از یکی از وسایل آشپزخانه شروع شود یا حتی به یک گلدان گل خاتمه یابد. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید وجود این گل خوشرنگ در کنار کاشی های سفید رنگ بین کابینت ها، روح تازه ای که این فضای روشن و سفید بخشیده است . شما می توانید با کمک کاشی های ساده ولی با رنگ تیره به فضای آشپزخانه تان حال و هوای دنج و راحتی ببخشید. تفاوت این مورد با مورد اول در آن است که شما می توانید تیرگی را در هر طیف رنگی که دوست دارید انتخاب کنید و تناسب خوبی از آن رنگ با رنگ های روشن آن در فضای آشپزخانه برقرار نمایید. برای مثال در این تصویر رنگ قهوه ای سوخته ای که برای کاشی های بین کابینتی در نظر گرفته شده است توانسته به خوبی با رنگ قهوه ای کابینت هماهنگی مناسبی برقرار نماید.

سعی کنید در انتخاب کاشی بین کابینتی تان دقت کنید چراکه به دلیل آنکه بخش مهمی از آنها بالای اجاق گاز قرار می گیرد ممکن است با ریختن روغن و یا پاشیدن مواد غذایی کثیف شود، پس سعی کنید چیزی که انتخاب کنید که برای تمیز شدن، شما را آزار ندهد! 

کاشی بین کابینتی ریما مشکی با سطحی برجسته و لعابی براق با رنگ مشکی طلایی


» نظر

سنگ تراورتن

سنگ تراورتن حاجی آباد، یکی از شناخته شده ترین سنگ‌ ساختمانی است که برای سنگ نما مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنگ از جنس سنگ‌ تراورتن می‌باشد و تمام ویژگی‌های یک سنگ تراورتن خوب برای نما را داراست. سنگ حاجی آباد از معادن سنگ استان مرکزی استخراج می‌شود. جنس تراورتن آن نسبت به تراورتن‌ها دیگر کمی محکمتر است که به اصطلاح آن را استخوانی می‌گویند. این جنس استخوانی باعث می‌شود سنگ در برابر ضربه و فشار احتمالی در حمل و نقل و نصب مقاومتر بوده و از همه مهمتر ساب(براقیت روی سنگ) بهتری داشته باشد که براق بودن سنگ رابطه مستقیمی با جنس و نوع آن دارد.

سنگ تراورتن حاجی آباد از جنس سنگ‌های تراورتن است. تراکم و تخلخل(فاصله مولکولی) سنگ‌های تراورتن متفاوت است که این تخلخل فواید خاصی دارد. سنگ تراورتن حاجی آباد یکی از سنگ‌هایی است که تخلخل نسبتا کم تری نسبت ب سایر تراورتن‌ها دارد. این سنگ بسیار مقاوم‌تر و محکم‌تر از دیگر سنگ‌های تراورتن می‌باشد و به جراَت می‌توان گفت یکی از بهترین سنگ‌های تراورتنی است که در دنیا وجود دارد.

تخلخل پایین در سنگ حاجی آباد باعث شده که این سنگ ساب(براق بودن سطح سنگ) بسیار خوبی به خود بگیرد، به طوری که این سنگ خاصیت آیینه پیدا کرده و تصاویر را منعکس می‌کند که در نوع خود یک مزیت بسیار عالی در سنگ‌های ساختمانی است. در تصویر زیر نمونه تراورتن حاجی آباد را مشاهده کنید :

سنگ تراورتن حاجی آباد درجه کیفیت سوپر

 

 

 

 


» نظر

سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی  به دلیل مقاومت و پایداری در برابر عوامل مختلف در ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد . امروزه به دلیل راحت استخراج شدن سنگ ، استفاده از این محصول ساختمانی در حال گسترش می‌باشد . و در مکانهای مختلف ساختمان استفاده می‌شود . از جمله موارد کاربرد سنگ در صنعت ساختمان سازی می‌توان اشاره کرد : 

  • کف ساختمان و پلکان

  • پوشش دیوارهای داخل ساختمان

  • نماکاری ساختمان

  • دیوار و شالوده

  • پوشش پشت بام

  • دکوراتیو نمودن ساختمان

از انواع سنگ ساختمانی به سنگ گرانیت ، سنگ آهک ، سنگ کوارتزیت ، سنگ مرمر ، سنگ مرمریت ، سنگ تراورتن می‌توان اشاره کرد . در تصویر زیر نمونه سنگ ساختمانی را مشاهده می‌کنید : 

سنگ ساختمانی پله آباده مناسب برای کف

سنگ آباده از جنس مرمریت بوده و یکی از بهترین و پرفروش ترین سنگ ها در جنس و نوع خود می‌باشد که نام آن از جایگاه معدن این سنگ در شهرستان آباده از توابع شیراز برگرفته شده است. این محصول با زمینه ی کرم سنگ و با خطوطی رنگی، نقش بسیار زیبا و چشم نوازی دارد و می‌توان آن را یکی از خوش رنگ‌ترین مرمریت های موجود در بازار سنگ دانست.
این سنگ را میتوان هم در نماهای داخلی و هم بیرونی ساختمان به کار برد. در نمای داخلی می‌توان آن را به عنوان سنگ فرش ساختمان و در غرنیز های دور سالن ها و اتاق ها به کار برد و در نماهای بیرونی آن را به صورت فرشی، پله و نمای کلی ساختمان استفاده می‌کنند.
این سنگ از جنس خوبی برخوردار است و با ساب به صورت UV می‌توان با خیال راحت آن را در فضاهای باز کارد کرد و اصلا نگران سرما و گرمای محیط نبود.

گروه تولیدی و فروش کالاساخت این محصول را به صورت پلاک با عرض 40cm ، پله و فرشی در ابعاد 40cm و 50cm تولید می‌کند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 


» نظر
   1   2   3      >