سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حوض ماهی

حوض بهترین گزینه‌ایست که با همه نوع سلیقه هایی سازگاری دارد . سبک بودن و تنوع رنگ ، شکل در حوض باعث شده که هر سلیقه ایی را به خود جذب کند . اشکال مختلف این حوضها گرد ، شش ضلعی ، چهار گوش می باشند . حوض ماهی که در گروه تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت ساخته می شوند محاسنی دارد که در زیر به آن اشاره می شود : 

- تنوع شکل و اندازه                                             - سبک و قابل حمل 

- تنوع رنگ                                                         - ساخت حوض ماهی به سلیقه ی مشتری 

البته ساخت این حوض ماهی ها به سلیقه و فضایی که برای آن در نظر گرفته اند بستگی دارد . حوضها را معماران به روشهای مختلفی درست می‌کنند اکثر رنگهایی که در این حوضچه ها استفاده می کنند رنگ فیروزه ایی و آبی است . موردی که هست اینکه حوض ماهی تولید شده ی کالا ساخت قابل حمل و سبک می باشند و قابل جابجایی به هر مکانی می باشند . حوض و حوضچه ها فواره هایی را دارند که بر روی آن تعبیه می شوند و صدای ریختن آب بر سطح حوض دلنشین و گوش نواز می باشند . موسیقی دلنوازی که با شنیدن صدای آب به گوش می رسد بسیار آرامش بخش و طنین انداز است . 

حوض ماهی چهار گوش تزئین شده با کاشی استخری

حوض ماهی آرام با ابعاد 25*40 مناسب با هر سلیقه ایی . این حوض مستطیلی کار شده با کاشی استخری سورمه ایی به شکل مربعی و شش گوش می باشد . این محصول وزن آنچنانی ندارند و وزن آنها میانگین از 15 تا به 20 کیلو می رسد . مصالح برای ساخت حوض ماهی از خمیر آهک و خاکستر درست شده و به دلیل مقاومت در برابر سرما و خنک نگهداشتن آب پوشش حوض قرار می دهند . پوششی که محافظ بدنه حوض باشد و نتواند آب از آن خارج شود را با این مواد می سازند . البته موردی مهمی که است اینکه کاشی استخری که روی بدنه ی این محصول کار شده است از جنس پرسلانی می باشد و محصولات پرسلانی ویژگی خاص آنها اینست که جذب آب کمتر از نیم درصد دارند .  

 

 


» نظر