سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک  یکی ازانواع محصولات ساختمانی است که در مرحله‌ی نازک کاری از آن استفاده می‌شود . کاربرد این محصول هم درکف و هم بدنه است ، برای زیباتر شدن بدنه و نمای داخلی ساختمان از این محصول استفاده می‌شود . کاشی و سرامیک در انواع مختلف ساده برای دیوار و انحنا دار شدن لبه‌های دیوار کاربرد دارد .  

مرحله ایی که در ساخت سرامیک بسیار تاثیرگذار است ،چاپ نقش و نگار بروی کاشی سرامیک است . درمتن زیر به توضیحاتی در این مورد اشاره می‌کنیم :

برای چاپ نقش و طرح بروی کاشی و سرامیک از چسب چاپ استفاده می‌شود . به این عمل چسباندن و تثبیت کننده یا fixative نیز اطلاق می‌شود . از نمونه چسب چاپ کاشی می‌توان به وینیل الکل اشاره کرد . ترکیب این ماده به نوعی است که ، در هنگام پخت ،از خودخاکستر بر جای نگذارد . نکات فنی در مورد چسپ چاپ کاشی و سرامیک وجود دارد که به آن اشاره می‌کنیم :

  • چسب باید تا 50 درجه سانتی گراد سوخته و از سیستم خارج شود .
  • این چسب سطح لغزنده‌ایی را ایجاد می‌کند . 
  • اصطکاک و لعاب خام را کاهش می‌دهد .
  • با توچه به نقش و تعداد رنگ تعداد دفعات استفاده این چسب بروی کاشی و سرامیک متفاوت است و همچنین افزایش می‌یابد .    

نمای زیر سرامیکی را مشاهده می‌کنید که از نقش و رنگ زیادی برخوردار است :

سرامیک طرح فرش که ازانواع رنگ درآن استفاده شده و سرامیک کف وبا لعاب براق است .

 

کاشی که تصویر زیر را مشاهده می‌کنید با طرحی بسیار زیبا و لعابی براق است که از تنوع نقش و رنگ زیادی برخوردار است.

 

تک گل کاشی در کناررنگ تیره و روشن روی بدنه کار می‌شود

 

 


» نظر

قیمت سرامیک

هر ساختمانی از ابتدای ساخت ،مصلاح گوناگونی استفاده می‌شود . بعد از مرحله‌ی سفت‌کاری ،نوبت به دیزاین داخلی و نازک‌کاری ساخت و ساز می‌رسد . برای ساخت داخلی از مصالحی مثل سنگ ، کاشی و سرامیک و قرنیز ، حاشیه  و ...... استفاده می‌شود . اندازه‌ی سرامیک و کاشی سایز مختلفی دارد ، سرامیک کف 50*50 - 60*60 - 80*80 و سرامیک بدنه 30*60 - 40*80 - 30*90 می‌باشد . کاشی بدنه از تنوع رنگ و لعاب و جنس خاک متنوعی دارد . قیمت سرامیک  رابرحسب اندازه و حتی کیفیت خاک و درجه مشخص می‌‌کنند . برای خرید کاشی و سرامیک بهتر استکه با افرادی که در این مورد دانشی دارند صحبت و مشورت کنید . یا با معمار ساختمان خود برای خرید سرامیک اقدام کنید . 

سایت تولیدی و فروشگاهی کالا ساخت این امکان را برای شما گذاشته و هر محصولی را می‌توانید با جزییات و خرید مستقیم داشته باشید.

در تصویر زیر نمونه  نمونه سرامیک آجری را مشاهده می‌کنید که قیمت سرامیک را در سایت کالا ساخت ملاحظه فرمایید :   

 

سرامیک آجری مناسب نمای داخلی         

 


» نظر