سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ مرمریت در کابینت

این ما را به کابینت‌های سفید همراه با میزهای تیره در آشپزخانه می‌آورد. این تضادی است که تعداد کمی از مردم از آن اجتناب می‌کنند زیرا می‌ترسند فضا را کوچک‌تر و بسته‌تر کند. واقعیت؟ این یک ازدواج فوق‌العاده است، که بیانیه‌ای طراحی را ارائه می‌دهد، چه گرانیت، کوارتز، اونیکس، کوارتزیت، تراورتن، سنگ صابون یا مرمر را انتخاب کنید.

همه چیز درباره تعادل است

بیش از چند دلیل خوب برای انتخاب ترکیب رنگ سفید و تیره وجود دارد. بیایید بگوییم که عاشق طبیعت بکر یک آشپزخانه سفید هستید - روشن و جذاب، احساس وسعت را به شما می دهد. اما، سفیدی بیش از حد نیز می‌تواند طاقت‌فرسا باشد و باعث شود آشپزخانه به جای گرم و جذاب، احساس سردی و استریل کند. وقتی مرکز خانه است - و اجازه دهید با آن روبرو شویم، جایی که هر یک از مهمانی های شما به پایان می رسد - شما آشپزخانه ای می خواهید که احساس خوشایندی داشته باشد.

 

میزهای تیره، خواه از گرانیت، کوارتز، کوارتزیت، سنگ مرمریت، تراورتن، اونیکس یا حتی سنگ مرمر سیاه ساخته شده باشند - رنگ بالینی کابینت های تمام سفید را متعادل می کند. علاوه بر این، کنتراست آنها قابل توجه و چشمگیر است.

 

هنگامی که کابینت های سفید را با میزهای تیره ترکیب می کنید، فضای بین محل کار و فضای ذخیره سازی را نیز به وضوح مشخص می کنید. هنگامی که آنها با هم استفاده می شوند، هر یک بهترین ویژگی های دیگری را برجسته می کند. میزهای براق تیره، قالب گیری ریز در اطراف کابینت ها را آشکارتر می کند. در عین حال، کابینت‌های سفید روشن، این کانترها را به نقاط کانونی خیره‌کننده تبدیل می‌کنند. یک گل آرایی خیره کننده را در یک جزیره آشپزخانه قرار دهید تا یک انفجار رنگ به آن اضافه شود و آشپزخانه شما به سرعت به چشمگیرترین اتاق خانه شما تبدیل شود.

از بین انواع مواد انتخاب کنیدlv

به یاد داشته باشید، یک کانتر تیره همیشه به معنای مشکی نیمه شب نیست. گرانیت، کوارتزیت، کوارتز، مرمر، سنگ صابون، تراورتن، اونیکس - همه در سایه های رنگی عمیق با الگوهای جالب و قابل توجه موجود هستند. آنها با کابینت های سفید تضاد ایجاد می کنند و به تنهایی جذابیت بصری زیادی را ایجاد می کنند. فقط به رگه های این جزیره آشپزخانه خیره کننده و وسیع نگاه کنید – این نمونه ای از الگویی است که نه تنها با کابینت های سفید تضاد دارد، بلکه آنها را تکمیل می کند.

 

وقتی طراحی را خیلی در یک جهت جلو می‌برید - برای مثال آشپزخانه‌ای که چیزی جز سفید نیست - در خطر بی‌مزهی قرار می‌گیرید که غلبه بر آن دشوار است. ناگهان هیچ چیز خودنمایی نمی کند و جایی برای فرود چشم ها نیست. یک بار دیگر، کنتراست را در نظر بگیرید - این چیزی است که ترکیب کانترهای تیره و کابینت های سفید می تواند ارائه دهد.

اگر اولین غریزه شما در طراحی آشپزخانه کابینت های سفید است – به هر حال، به راحتی می توان از ویژگی های تازه، روشن و جاودانه آن استفاده کرد – یک متریال زیبا و تیره را برای میزهای خود در نظر بگیرید. به جای رد کردن رنگ‌های تیره، به کل بسته‌بندی و اینکه چگونه می‌توانند به طور موثر با رنگ سفید کار کنند، فکر کنید. و فراموش نکنید که فقط به دلیل اینکه ممکن است یک صفحه پیشخوان رنگ تیره ای داشته باشد، همچنان می توان آن را به درخششی درخشان که نور را منعکس می کند، جلا داد. حتی اگر روکش مات را ترجیح می دهید، با چند انتخاب هوشمندانه در طراحی کلی آشپزخانه خود، نیازی نیست فضا خالی از روشنایی باشد.


» نظر