سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ آنتیک

دکوراتیو کردن دیوار حمام با سنگ آنتیک

 همانطور که میدانید سنگ آنتیک نوعی سنگ است که از بقایا و خرده های سنگ های طبیعی و چسباندن آنها به یکدیگر توسط ملات و چسب تهیه می شوند.

 یکی از فضاهای داخلی برای نمایش این سنگ های زیبا و جذاب حمام است. ظاهر و حس طبیعی سنگ آنتیک در حمام بسیار جذاب بوده و از طرفی خواهان زیادی داشته است.سنگ آنتیک که در شکل، اندازه، رنگ و انواع مختلف وجود دارد.با این حال خرید و نگهداری آنها تا حدودی هزینه بر است اما ظاهری که آنها به دکوراسیون حمام شما میدهد، بسیار چشم گیر خواهد بود.

سنگ آنتیک بطور معمول ازسنگ های طبیعی مانند سنگ لوح یا سنگ چینی ساخته می شود که اغلب به صورت قطعات مستطیلی نازک با ارتفاعات مختلف بریده و آماده میشود. این دیوار های سنگی یک بافت نمایشی وهمچین شیک و مدرن را در حمام شما ایجاد میکند.

سنگ آنتیک یک بافت بسیار زیبا دارد که می تواند آنرا با انواع سبک های دکوراسیون ست کرد. سنگ آنتیک در بیشتر حمام ها فقط در یک دیوار تک به کار می رود و به ندرت برای کل دیوارهای حمام استفاده می شود.

تصویر زیر نمونه از سنگ آنتیککه در حمام کار شده است را مشاهده میکنید:

سنگ آنتیک کار شده در حمام

 اما کار کردن سنگ آنتیک در حمام معایبی هم دارد.که بخار سطح و بافتی که روی آن وجود دارد تمیز کردن آن دشوار میباشد.ونیز بخاطر اینکه ساختار این سنگ ها از سنگ های طبیعی ساخته می شوند، معمولا سنگین هستند و ممکن است در هنگام نصب به قطعاتی مثل روشویی، آینه و تجهیزات جانبی حمام شما آسیب بزنند. نصب لب به لب سنگ با آینه خطرناک است و اگر آینه آسیب ببیند، تعویض یا تعمیر آن آسان نیست.

سنگ آنتیک کار شده درفضای حمام


» نظر