سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی  به دلیل مقاومت و پایداری در برابر عوامل مختلف در ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد . امروزه به دلیل راحت استخراج شدن سنگ ، استفاده از این محصول ساختمانی در حال گسترش می‌باشد . و در مکانهای مختلف ساختمان استفاده می‌شود . از جمله موارد کاربرد سنگ در صنعت ساختمان سازی می‌توان اشاره کرد : 

  • کف ساختمان و پلکان

  • پوشش دیوارهای داخل ساختمان

  • نماکاری ساختمان

  • دیوار و شالوده

  • پوشش پشت بام

  • دکوراتیو نمودن ساختمان

از انواع سنگ ساختمانی به سنگ گرانیت ، سنگ آهک ، سنگ کوارتزیت ، سنگ مرمر ، سنگ مرمریت ، سنگ تراورتن می‌توان اشاره کرد . در تصویر زیر نمونه سنگ ساختمانی را مشاهده می‌کنید : 

سنگ ساختمانی پله آباده مناسب برای کف

سنگ آباده از جنس مرمریت بوده و یکی از بهترین و پرفروش ترین سنگ ها در جنس و نوع خود می‌باشد که نام آن از جایگاه معدن این سنگ در شهرستان آباده از توابع شیراز برگرفته شده است. این محصول با زمینه ی کرم سنگ و با خطوطی رنگی، نقش بسیار زیبا و چشم نوازی دارد و می‌توان آن را یکی از خوش رنگ‌ترین مرمریت های موجود در بازار سنگ دانست.
این سنگ را میتوان هم در نماهای داخلی و هم بیرونی ساختمان به کار برد. در نمای داخلی می‌توان آن را به عنوان سنگ فرش ساختمان و در غرنیز های دور سالن ها و اتاق ها به کار برد و در نماهای بیرونی آن را به صورت فرشی، پله و نمای کلی ساختمان استفاده می‌کنند.
این سنگ از جنس خوبی برخوردار است و با ساب به صورت UV می‌توان با خیال راحت آن را در فضاهای باز کارد کرد و اصلا نگران سرما و گرمای محیط نبود.

گروه تولیدی و فروش کالاساخت این محصول را به صورت پلاک با عرض 40cm ، پله و فرشی در ابعاد 40cm و 50cm تولید می‌کند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 


» نظر